Defneninannesi ben heryerden alıyorum. Nerede indirim varsa. Ebebekten zıbın aldım. LCW'de müslimin örtüler çarşaf, yastık kılıfı, battaniye aldım. Defactodan kıyafet aldım ve organik zıbın almıştım. Kesinlikle zıbınları bir daha organik alıcam yumuşacık. Pazardan bile aldığım oluyor. Geçen H&M'de indirim vardı yazlık kıyafetlerini aldım bir sürü. Bu büyük mahallelerde bebe kıyafetleri satan dükkanlar oluyor dışardan leş görünüyor ama içeri bir giriyorsun efsane şeyler var gelde acayip uygun 5'li setler var 40₺ falan. Ordan baya penye alt üst aldım. İndirimleri takip etmek lazım.