ikizlerin_annesi__ Kızlar lavabo sonrası vajina temizliği nasıl yapılmalı enfeksiyon kapmamak için ve diğer hastalıklar önlemek için ıslatarak mı yapıyorsunuz temizlik yoksa sadece peçete mi
iki_prenses_annesi ikizlerin_annesi__ yikayip peçete ile mutlaka kuruluyorum ıslak bırakmamaya çalış canım
Ceylin680 ikizlerin_annesi__ 2.dönemin ortasında cok fazla islaklik oluyor oda kaşıntı yapıyor.ozaman altıni cikarip ılık suyla yikarsan iyi gelir .zaten camasir çok fazla değiştirmem gerekiyor.hatta evde çamaşır krizi çıkıyor ekstra çamaşır da alman lazım.ben o şekilde yıkadım hep iyi geldi
iki_prenses_annesi ikizlerin_annesi__ bana hemsirem peceteyi onermemisti canım peçete de olan kalıtsal ilaçlar olduğu için yinede sen bilirsin . Sürekli kurula iç çamaşırını kaynat utule canım 🌺
Sevgiemre ikizlerin_annesi__ pamuklu kumasar var onlari pecete boyutunda kesip onume birakiyorum hem terleme yapmiyor hemde surekli ic camasiri cikarma derdinede girmiyorsun
ikizlerin_annesi__ Ceylin680 ya kaç hftadır kahve leke geliyor du onu takip etmek için katıyordum artık katmayayım o zman
ikizlerin_annesi__ Sevgiemre Buda mantıklı aslımda öyle yapayım 🤦🏼♀️ Çünkü sürekli değiştirmek gerçekten zor