Kızlar merhaba.
16 haftalık gebeyim. daha önce 6 kaybım oldu. Sanırım daha önceki yaşadıklarimdan dolayı kaynaklı bilmiyorum ama, mide bulantım azaldı, meme hassasiyetim çok fazlaydi o azaldı. Böyle olunca bende ters giden bişeyler varmış hissine kapılıyorum ve düşünmekten kendimi alamıyorum. Bu durumu yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilirmi lütfen 😔