Unum Meraba kızlar 8 haftalık hamileyim doktora gittim 6 haftalık görünüyor dedi geriden geliyor dedi ve kalp atmıyor dedi kesendede çökme var dedi sağlıksız gebelik dedi bende bekleyelim dedim beklesen bile düşük olcak dedi ne yapmalıyım sizce kızlar
Ebrusamet07 Unum en iyi kararı eşinle sen verirsin canım ama biraz daha ilerledikçe daha çok etkileyecekse seni kalp atışı da yoksa çokta bekleme ☹️ sonuçta bı iyileşme toparlanma süresi olacak Allah akabinde hemen belki bı bebiş daha nasip eder ♥️ sağlıcakla gelir
Elfs Unum bir doktora daha gidin o da böyle derse çokta bekletmeyin bence bebek görünmese evet ama bebek var kalp atışı yoksa yapacak bir şey yok. Kendinizi üzmeyin bir doktora daha gidin bugün bence ona göre yolunuzu çizin
_Aysgll_ Unum Ben ilk gebeligimde kalp atışını 8.haftada duymuştum.Geriden geliyor gibi bişey yoktu ama yine de kaybettim sağlıksız gebelikmis sonradan durdu kalbi kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Hafta az bı zaman değil zaten en fazla bu zamana kadar bekliyolar diye biliyorum. Bikac faklı doktora da görün canım.Bende öyle yapmıştım. Hepsi aynı şeyi söylüyor bekleme gerek yok siz daha çok üzülürsünüz… Bana da beklesen kendi düşer ama senin vücudunu yorar sağlıksız olur en iyisi kürtajla almak demişti doktor… Allah yardımcınız olsun inşallah
Unum minikkoalammm bitane doktora daha gittim oda bi canlılık yok dedi bende diyorum ki acaba geriden geliyormuş gelişimi sonradan kalp atışı atar mı