Sedir Bende paylaşmak istedim Doğum hikayemi ikinci hamileliğimdi ve ikinci kızımı sezeryan Doğumla kucağıma almak için bekliyorduk 39 haftada alıcaktı dr 36+3 de suyum gelmeseydi eğer.gece yarısı birden bire uyandım afedersiniz işer gibi suyum gelmeye başladı apar topar hastaneye gittik dr gece yoktu ebe kontrol etti gelene kadar alttan muayene etti açılmam yoktu ama bebeğin kanala girdiğini kendini normal Doğuma hazırladığını söyledi serum bağladılar sabah doktorm geldi spinal anestezi ile sezaryen olucaktım karar vermiştik hazırlıklar yapıldı ameliyathane aldılar beni iğne yaptılar belimden sonrasında hiç bişey hissetmedim 10 dk sonra kızımın sesini duydum sonra getirip yanağıma koydular bambaşka bi duygu tarifi yok ilkim genel olmuştum bunda iyiki spinal olmuşum dedim ama sonrasında kızımı alamadım kucağıma erken doğduğu için küveze koydular bir hafta küvezde kaldı emzirmeye gittim hergün şimdi ise kucagımda ve evimizdeyiz çok şükür 😅😊
aesma Sedir gözünüzaydın 🤗 Allah analı babalı büyütsün.. bende 35+4 üm suyum azalmış erken doğum olabilir :( kaç kilo doğdu bebeğiniz
Kbratekel Sedir kuvezde kalmasinin sebebi ne canim kilosu mu az solunum sikintisimi vardi bu arada gozunuz aydin allah acisini gostermesin