Woman3535 Bebeğimi sadece resmen savaş vererek beraber ağlayarak 2 ay emzirebildim göğüs ucum yok diye neler aldım,neler yaptım mama takviyesi yapmak zorunda kaldım,sağma işlemi de yapıyordum ama memeyi tutmaz oldu silikon ucu tutmaktan nefret ediyordu bas bas bağırıyordu şuan 4.aya girdi mama olmadan asla doymuyorda durmuyorda sütüm de yetmiyormus kendimi çok yiprattm çok baskı da gördüm ama yok yani onun sağlığı yerinde olsun da o bana yeter dedim,sende sağlıkla huzurla büyütürsün inşallah cnm🙏🥰