aesma canim ben 36.haftamda devlete gttgmde 2300 geldi ve doktor baba 33 haftayla uyumlu dedi. Ertesi gunu Ozelde kendi doktorumda randevum vardi 2550 gram geldi doktoruma devlette yasadigm olayida anlatmistm. Her bebek 3.5 kilo dogmaz dedi. 2.5 ve 4 kilo arasnda dogan bebekler normal kilo agirlignda sayilir dedi. Bende kiloya takinti yapmiyorum. O yuzden sende kiloya takilma derim sonucta sagligi yerinde mi yerinde. Isterse 2.5 kilo dogsun ben besler buyuturum yavrumu 😊