Zeynpnurr Selvalcn covid var diye almadılar benim eşimi odaya kalabalık oluyo diye. Ama her hastane öyle olmayabilir siz sorun bi bakalm ne diycekler
Pcoslubiranne Selvalcn babayi bilmem de ben gecen tahlil icin gittim iceride 50 kisi vardi.baba alinmiyor baskalari aliniyor.Salginla da alakasi yok erkekler iceriye alinmiyor devlette hic. Iceriye 2 3 hastayi birlikte aldiklari icin.
Ceylin680 Selvalcn İceri 2kadin hatta 3kadin aldiklari için genelde karnınız beliniz açık oluyor ..erkek girmesi yasak
mhdmraa Selvalcn Hayır almıyor 5 hasta birden içeri giriyor herkesin içinde muayene ediyor doktor ultrason ekranını da kendine çeviriyor hiçbir şey göremiyorum daha gitmeyi düşünmüyorum 🤷🏻♀️
Selvalcn Anladım teşekkür ederim bu beni üzdü doktor tanıdık belki bir ayrıcalık sağlar şansımı denerim 🤷♀️
Nnurdan Selvalcn evet bizim burda giriliyor eşimle girip çıkıyoruz ve muayene için girdiğim an kapıyı kitliyorlar hasta dan başka kimse giremiyor yani eş ve siz oluyosunuz
Oznurkk Selvalcn ben fakülte hastanesine gidiyorum. Ama doktora para ödüyoruz özel gibi. Onun için alıyorlar. Şimdi devletin bahanesi pandemi var ikinci kişiyi alamıyoruz sanki para verince pandemi ortadan kalkıyor 🙄
Bebegim000 Hayır hiç biri almıyor hemde, doğumdada giremiyor refakatçide kalamıyor, sadece bebek doğduktan sonra 15 dk kadar yanınıza bebeği görmeye girebilir o kadar