Banim gibi sırtüstü yatınca böyle bıçaklanır gibi olan var mı ya dün nst çekilecekti sırtüstü yatırdılar belimin ağrısından doğrulamadım 10-15 dk kalkmak için uğraştım hala daha belim ağrıyo. Bu normal mi 34. Haftadayız yoksa fıtık falan mı var anlamadım. Belimin sol tarafı leğen kemiğinin ora