Eynur_2147 Kızlar bebek şampuanı mustela dışında hangi marka iyi uni baby yada dalin vs falan birisini alıp devamlı olarak kullanmak için siz hangisinden memnunsunuz tecrübeli anneler🥰
polyanne Eynur_2147 sebamed kullanmıştım ilk çocuğumda ilk zamanlar sonra daline geçtik ama bizde konak yapmıştı unibaby ve e bebeğinki güzel memnunum
incimercan Ozgebalc mustela aldım fakat piyasada sahteleri de varmış, orijinalliğini sorgulattınız mı? Emin olmak istiyorum da orijinal olduğuna.
Eynur_2147 polyanne bende uni ninkini almayı düşünüyorum konak yapıyormş diyolar yorumda falan bi tık geri. Çekildim mustela da pahalı her zaman bütçem o kadar yetmeyebilir ama bi akrabam da bebeği neye alıştırırsan öyle devam eder dedi
hilalmevsim_3467 Eynur_2147 İlk kızımda hep dalin kullandım yine dalin aldım trendyoldan memnunum canım 🤗
polyanne Eynur_2147 alıştırma konusuna kısmen katılıyorum ama her zaman olmuyo ne yazık ki benim ilk çocukta hediye gelmişti sebamed sonrasında dediğiniz gibi pahalı markalara her zaman bütçem olmadığı için uygunlarını denedim ama her cilt farklı oluyo onlar da bizim gibi farklılar kızımda hep şokun migrosun kendi bezini kullandım mesela prima pişik yapmıştı şimdi oğluma da ucuz bez alıcam yaramazsa değiştiririm sizde alın küçük boy uygunlardan yararsa devam edersiniz olmazsa değiştirirsiniz
Eynur_2147 polyanne ben şuanlık sleepy aldm onlar bitsin baby turcoya geçmeyi düşünüyorum malum kriz var. 😅😅
Cimen1409 Eynur_2147 hepsi burada dan dalin sampuan sabun bide pişik kremi aldım indirimdeyken aldım bol bol 😂😂
polyanne Eynur_2147 aynen vallahi zaten çöpe gidiyo alerji falan yapmazsa hiç gerek yok bence de pahalı bezlere 😂
12mommy Eynur_2147 ben vücut yağına karşıyım kıllanma yapıyor ilerde bebeklerde baby me losyon kullanmayı tercih edilen uygun fiyatlı içeriği tertemiz 10 yıldızlı bir ürün gerçekten
incimercan Ozgebalc yorumlarda gördüğüm için içime şüphe düştü benim, üts uygulama varmış(ben de yeni öğrendim) onu indirip barkod numarası ile sorguladım ürün bilgileri çıkıyor, sahte olunca çıkmıyormuş