Canım bu değer değil kombine risk yaş riski kan riski diye bir tablo var orada nenyaziyor
Ben şuan 17 haftaligim 12 haftada ikili testi yaptırdım herkes yaptırma dedi dinlemedim a.pisman oldum hem yaş riskim hem kan riskim çıktı.dokror fetal DNA önerdi.Esimi zorla ikna ettim 3200 bir yerle anlaştım Amerika kanın gidiyor bakiyorlar.Herseyi ayarladim son anda vazgeçtim zaten eşim istemiyordu sonuçta bir sıkıntı varsa bile asla aldırmayı düşünmüyordum.Rabbime sığındım bekliyorum .çok ağladım çok gözyaşı döktüm ama alıştım galiba.simdi detayliya giricem iyi bir perinatolog buldum prof .20 haftalık ona giricem hakkimizdan hayırlısı