kizannesii90 Kendi doktorunuza da sorarsınız, benim de çarşamba gittiğimde iki haftalık gerilik çıktı sonra pazartesi hastaneye gittim tam haftasında çıktı birkaç kere de ölçtü yani fark edebiliyor cihazdan, bebeğin pozisyonundan vs. Siz stres yapmayın bence bir sorun yoktur😊