Asyachngr Merhaba hanımlar 22+4 üz şuan çok aşırı su içmememe rağmen tuvaletim varmış gibi hissedip tuvalete gidiyorum ve afedersiniz bi damla yapıp çıkıyorum diyorum acaba bende mi sorun yoksa normal mi böyle olması 😂😂
Serrammm Bende 18 deyim aynı şekilde 15 dakikada bir WC ye taşınıyorum sık az yapıyorum yanlız değilsin 😊