1 saat önce perinatolojiden geldim. Doktor açılışın var, erken doğum riskin var dedi. Yataktan kalkma, arabaya dahi binme, çok riskli dedi. 30+1 haftalık hamileyim. Yolu eve kadar nasıl geldim bilmiyorum. Ağlamaktan ölüyorum, ilk hamileliyim. Ne yazdığımı bile bilmiyorum.
Bir de bebek doğum pozisyonuna girmiş dedi. Ama bu haftada doğum pozisyonuna girmesi erken sayılır dedi. 30 haftalık için normal değil mi? Lütfen bilen birisi cevaplasın.
Okuyanlar, lütfen dualarınızı eksik etmeyin, ağlamaktan gözlerim şişti, çok korkuyorum, erken doğum yapan anneler ve erken doğum riski olan anneler, sizler de fikrinizi paylaşa bilir misiniz?