asli_35 canım bazen hareket halindeyken bebeğin hareketini idrak edemiyo insan o haftalarda bende de çok oluyodu, saatlerce bekleyince birden pıt diye vuruyodu içe doğru dönünce aslında hareket etse bile hissetmeyebiliyoruz bazen, ama beklemeyin 2 saat oldu diyip gidin doktora içiniz rahat etsin