Mervemikmer99 ben 14 haftalıkken gitmiştim. Bacak arası boştı. Doktor erkek olsa bi çıkıntı görünürdü aslında ama tam bir şey diyemem dedi. Kız gibi konuştu. Sonra 15. Haftada devlete gittim doktor erkek dedi pipisini gösterdi. Ben çok anlamadım ama erkek kesin dedi. Hatta kordon olabilir mi dedim, yok ya dedi sen de gördün ya dedi çok emindi ben de herkese erkek dedim. 21 haftamda detaylı var umarım değişmez, yani tabi fark etmez de haber verdiğim için değişmez diyorum