Bende bimin yenidoğan bezini aldım. Aildeki herkes bimin beziyle büyüttğ çok memnun kaldılar. Hatta yengem canbebe denedi pişik oldu. Molfiks denedi ondada pişik oldu. Bimin bezine geçince rahatladı bebek. Çok memnun kaldılar yani. Bende bim kullanıcam