Seyma_61 Kuzum sağlıkla gelsin bebeğin bende Mart annesiyim ama malesef daha bebişimin cinsiyetini tam olarak öğrenemedik o yüzden alışverişi bekletiyorum
Ama cinsiyet öğrenir öğrenmez şu şekilde alacağım kıyafetleri
Bebek için sadece çıtçıt hadi uygun görüyorum onun dışında atlet ve külot almayacağım
Çıtçıt badi olarak maglum hala hava soğuk olacak 0-3 ay 6-7 tane uzun kollu ,0-3 ay 6-7 tane de kısa kollu alacağım 3-6 ay da 5-6 tane kısa kolku alacağım yaz gelse bile onları evin içinde rahatlıkla giydirebiliriz
Ayrıca hep alacağım şeyler tulum olacak ayaksız almaya özen göstereceğim maglum bebekler çabuk büyüyor ayrıca alirsam ikili takım yine şapka çıtçıt badi ve pijama takımı olan takımlar dan 3-4 tane alacağım bir tane peluş battaniye ayrıca kudank için birkaç tane battaniye bebek önlüğü alacağım maglum bazı bebekler çok kusuyor ağız mendili çorap ve patik sanırım bu kadar yeterli diye düşünüyorum zaten yaz geliyor ☺️