Ozlem2206 Kızlar kan ilacını nasıl kullanıyorsunuz doktor aç karnına dediği için ben sabah uyanınca içip 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum
FatihBatur Ozlem2206 valla ben bulantım olduğu icin oyle içemiyorum gece yatmadan önce içiyorum oyle daha rahat oluyor yada yemek yedikten 2 saat sonra içiyorum
mathildaa Ozlem2206 sabah aç karina troid ilaci aldığım için gece uyumadan önce içiyorum ben. Birbirlerinin etkilerini yok ediyorlarmis
annesi_ Ozlem2206 Sabah aç karnına içiyorum canım sonra yatıyorum uyandığım zamanda kahvaltı mı yapıyorum 😊😊
Ozlem2206 FatihBatur ben 2 saat sonra içince ne kadar bekliyosun yemek yemek için benim çok aç kalınca midem aşırı bulanıyo çünkü
Ozlem2206 mathildaa yoo bende troid ilacı içiyorum ama sabah mutlaka lavaboya kalkıyorum o zaman içiyorum öğlene doğruda kan ilacını içiyorum arada iki üç saat fark oluyo
FatihBatur Ozlem2206 beklemiyorum 🤦♀️ Daha doğrusu bekliyemiyorum bi yarım saat belki bekliyorumdur sonra birseyler atıştırmaya başlıyorum hemen