Beyzamutluu Arkadaşlar Elele arabalarını kullanan var mı ondan almayı düşünüyorum ama hangi modeli daha iyidir bilemedim. Var mı yardımcı olacak 😊
PrensesFiona Beyzamutluu bende o modeli çok araştırdım ve çok hoşuma gitti. İmkanın varsa al. Bizim bütçeyi aşıyor maalesef o yüzden mama jaguarı düşünüyorum ben ya da joeli.
FatihBatur Beyzamutluu ben kullandım oğlum var 4 yaşında o doğmadan önce almistim bu tekerleği büyük oluyor hanı puset takıyorsun yada büyük oturma yerini takıyorsun güzel ama çok hantal oluyor 🤷🏼♀️ Onun dışında bi problemi yok
Siyahizade Ben de çok beğeniyorum galiba o modeli alacağım alroad 2 modeli hoşuma gidiyor ama hiç indirime girmiyor. Biraz düşse hemen alacağım
Beyzamutluu Evet çok pahalilar ben de bilemedim de. Marka olarak elele.iyi mi acaba daha alt modelleri de var gordum . Ama nasıldır kullanıp.memnun olanlar var mı onu merak ediyorum 🤷