Kızlar şuan 5 aylık hamileyim . Gebelikten önce de bir yıl kadar ağrım olmuş sag alt üst 20liklerimi ameliyatla aldirmistim . Normal çekime uygun değil yani ve o zman narkozla bile zorlanmıştim. Simdi diğer tarafta ağrımaya başladı yaşayıp çözüm bulabilen var mi ağrılara keşke bu tarafida aldırsaydim diyorum şimdi. Şuan müdahale edilmesine cesaret edemem zaten en azından ağrıları azaltacak bir çözüm bulabilsem