miniginannesi3 Iyi günler hanımlar bu hastanede dogum yaoan var mı veya çevrenizde var mi deneyimleriniz neler acaba ?
minikanne- miniginannesi3 doğum olarak değil baska bölümde 9 eylül izmir de cok kötü yasanmıslıklar var. hemsireler cok cok kötüydü odalar temizlenmiyodu 1 hafta babamı pis üstüyle yatırmıslar.. daha cok anlatmıyım etkilenmeni istemem ama tabiki doğum farklıdır