Gulak evet cnm 7 +5 günlük hamileyim rahımdr ara sıra baskı agrı sancı oluyor sonra geçiyor dinlen o durumlarda doktorum normal dedi . Dün mesela baskı vardı rahımde ıkı defa da batma gibi sancım oldu ama bugün iyiyim mesela dinlen o gün birşet yapma. Böyle ağrılar normalmış geçmeyen bi ağrın varsa ozaman mutlaka doktorunla görüş