12.haftadan itibaren o hastenede takipliyim önce Gülfem hanıma gittim 2.muayene de bıraktım çünkü toplam muayene sürem 5 dk bile değildi ben sormadan da birşey söylemedi. İkinci doktor olarak Duygu hanıma gittim evet çok ilgili, uzun uzun anlatır sakin, hal hatır sorar ama daha önce doğum yapan kimseyi yorum sitelerinde vs okumadım bir de nedense bana sezeryan taraftarı gibi geldi. Ve o hastene ile alakalı övülen tek doktor da Atilla bey. Çok çekinerek kendisine bugün başladım ve dedim keşke daha önce çekinmeseydim gitseydim. Bu kadar güzel ultrason ölçümü yapan doktor olamaz. Aşırı sakin tane tane konuşuyor. Ben tüp bebekle hamile kaldım bu zamana kadar iki doktorun almadığı bilgilerimi bile aldı ki bana göre de o bilgiler doğum zamanı için işimize çok yarayacaktı. Yani hastanede 3.doktoru değişmiş biri olarak Atilla beye bir muayene olmanızı öneririm. Yalnız fiyatlar Ocak itibari ile değişecek