Dfghjn Kızlar acil fikir yardımı verir misiniz bana 😉 öncelikle soyliyim ki doktorum ile görüştüm ama sizede sormak istedim az önce benden beyaz renksiz böyle yapışkan ayıptır söylemesi sümük gibi birşeyler geldi acaba nişanmıdır ki 🤗
Merveelisa Dfghjn benmde aynısı geldi cumartesi günü iki gün sonra kontrolüm vardı doktoruma söyledim Nişan olsa şimdiye doğururdun dedi 🤣 ilk gebeligimde nişanımdan iki gün sonra doğum yapmıştım o kanliydi nişan bu beyaz olan Nisan degilmis
Gozde-uras Benimde aynı şekilde gelmişti nişan olduğunu söyledi doktorum kanlı olması gerekmiyormuş, çatı muayenesi yapıldı nişan geldi diye 3 gün boyunca pıhtılı kanama geldi o da nişanın devamı şeklinde söylendi
Mervisogretmen Gozde-uras Aaa beyaz da olabiliyor muymuş, gerçekten öğrendiğim iyi oldu, ben beyaz gelse bu nişan değildir derim kesin çünkü genelde sarı, kahverengi, kana yakın anlatıldığı için. Çok teşekkür ederim, öğrenmiş oldum. 🙏
Gozde-uras Mervisogretmen bana kremsi ve yoğun sümüksü şekilde ise nişan olabilir dedi genelde kanlı olması gerekir diyorlar etrafımda ama doktorum illa kan olması şart değil normal akıntıdan daha sümüksü ve daha yoğun olur sadece dedi içinde kahverengi de olabilirmis kanda olabilirmiş sarı şekilde de krem şeklinde de ☺️
Dfghjn Merveelisa valla canım bilmediğim için biraz panik yaptım doktorumda kanama sancı su gelmesi bunları takip edelim dedi nisandan sonra 3 gün veya 1 hafta içinde doğum başlar normalde dedi yani hep zaten akıntısı olan biriyim ama bu şekilde bı akıntıyı ilk defa gördüm o yüzden tedirgin oldum kalktım ev topluyorum ne olur ne olmaz diye
Gozde-uras Merveelisa benim 1 hafta olucak geleli, nişan olunca hemen doğurma olmayabilirmis bir kaç hafta öncede gelebilir kesik kesik dedi doğumdan hemen öncede bir iki gün öncede gelebilir dedi doktorum
Ouzc Dfghjn aayy şuan ben de ayn idurumdayim temizlik yapıyorum resmen sabah geldi böyle sümük gibi doktora yazmaya korkuyorum
Dilaratkn55 Benimde geçen hafta sabaha karşı ufak ufak adet görür gibi sancım kasılmam vardı 8 gibi baktığımda nişanım gelmişti kan pıhtısı tabi ben ne olduğunu bilmiyodum doktora gidince nişan olduğunu öğrendim 10 da hastaneye gittim 4 cm açılmam vardı nst bağladı sancılarım çıktı alttan muayene etti sonrasında benim sancılarım şiddetlendi birazdaha kanamam oldu alttan muayene ettikten sonra git 20 dkka sonra gel dedi geri gittiğimde 6 cm açıklık vardı doğumhaneye nst odasına aldılar biraz yürüttüler böyle çok şiddetli çekilmicek şekilde sancı bana 3 kez vurdu 3 üncü vurmasında suyum patladı zaten hemen doğum odasına aldılar 3 ıkınmada oğlum dünyaya geldi şükürler olsun ki bugün 1 haftalık olduk ❤️🙏🥰👼
Dfghjn Ouzc korkma kuzum yaz aklına takılmasın benim korku değil panik ve heycan zaten doğum tarihimiz belli ama ben bi an önce bebişe kavuşmak istediğim için panik yaptım ki eğer doğum başlarsa aklım evde kalmasın diye ev toplamaya başladım 😁🤭
Ouzc Dfghjn siz kaç haftalıksiniz? Yani böyle sümük gibi bayağı çok geldi bugün doktorum olabilir boule ama Nisan değildir dedi. Açılma falan da yok 35.hagtadayim daha ben
Gozde-uras Hayırlısı olsun hepinizin hakkında bende bekliyorum bakalım pazartesiye kadar gelmezse suni sancı denicek doktorum 🙏
Gozde-uras Dfghjn ayy heyecan çok oluyor ilk çocuk 2. Çocuk farketmez diyorlar benim ilk gerçi de 😂 sağlıkla alın kucağınıza 🙏
Dfghjn Gozde-uras valla canım ilk oğluma 19 yaşındayken hamileydim cahil dönemi yani ne alınır ne yapılır tam bilmiyordum herşeyi annemle beraber yapmıştık tanı yine heyecanlıydım ama bu hamileliğimde herşey daha farklı ki ben en çok heyecanlandıran abimizin sevinci heyecanı mutluluğu onun o hâllerini görünce ben daha çok mutlu oluyorum heyecanlanıyorum 🤭🥰🥰