Mlhameliha semranaksu283 6 günde genelde düşer canım benim arkadaşım doğum yaptı ikinci günü göbeği düştü eve gelmeden
Poyrazin_annesi Benım kardesımın 2 nci gün düştü ve göbeği daha kurumamıstı saglık ocagına götürduk çakmakla göbegını yaktılar cok şükür düzeldı yoksa mıkrop kaparmş
Alp52 @semranaksu283 düşmesi normal canım benim oğlumun 13 günlükken düşmüştü ama kanaması olmuştu tekrardan k vitamini iğnesi yapıldı kanaması durdu yani kanama iltihap VS yoksa sıkıntı olmaz