9 ay boyunca doğum hikayeleri ve videoları gözyaşlarım pıt pıt seyrettim, okudum.
Bilgi veren herkese çok teşekkür ederim şimdi onlar happyKids te tabi 😂
Kız bebek erken gelir dediler 35. Haftadan itibaren hazırlıklı bekledim kandırılmışım 🙈
- Haftamda suni sancıyla başlatıldı fakat tüm gün ağrı falan olmadı öylece bekledim yorulmuştum aynı gün sezeryana dönüş yapıldı 3.200 doğdu 3.140 ile hastaneden çıktık
lohusalık diye bir şey gerçekten varmış 😂 o yüzden size yardım edecek insanların doğru Kişiler olduğundan emin olun
eğer yalnız bakmaya devam edecekseniz bazen çaresizlik duygusu basıyor bu duygu eliniz bebeğinizin bakım rutinine alışıp hızlandıkça hafiflemeye başlıyor (tuvalete giremiyor, yüzümü yıkayamıyor, yemek yiyemiyordum) şimdi herşey yolunda
Hamilelikte iyi bir alışveriş listesi çok önemli ama bana kalırsa herşey pahalı oluyorken çıngırak sulu kaşıyıcılar oyun halıları hışırtılı Kitaplar sesli oyuncaklardan alın ama en önemlisi bebek temizleme pamuğu (ıslak mendillerin iyi olmadığını göreceksiniz zaten) kutu kutu almaktan çekinmeyin !!
İncia ürünlerini almıştım korkarak fakat bize çok iyi geldi özellikle bebek kremi anason içerikli direk uyuyakalıyor 😉
50 kilodan 76 kiloyla doğuma girdim şu an 56 hala vermeye devam ediyorum (bol emzirme,bol su)
Buraya bolca soru sorun deneyimli kişiler sayesinde daha bilinçli atlattım bu süreci
Nasıl olsa kışa denk geliyorum dışarı çıkamam bebek arabasını yaza alırım demeyin evin içerisinde de kullanabiliyorsunuz artık tuvaletemi böyle yapıyorum 😅 sırtım kollarım ağrımıyor o da gezmiş oluyor evde
Doğumda ben çok panikledim doktoruma doğurmak istemiyorum şimdi hazır değilim beni kesmeyin diye bağırıp ağlıyordum (32 yaşındayım!!)
Ama meğerse hiç bir ağrı acı yokmuş hemencecikte bebişinize kavuşuyorsunuz 10 gün sonra tamamen iyileşmiş oluyorsunuz
Sütün azı stresliysen sütün fazla olması tazyikli olması bir o kadar zordur arkadaşlar lütfen bunlarla ilgili de bilgi edinin