Yavrukartal13 ben konuyu takibe aldım şarjım bitti bakamadım açar açmaz da baktım üzmemek için yazmadım aynı şey benim de bi kez başıma gelmişti kendi kendime yoktur diyip içimdeki umudun sevincin sesini asla söndurememistim 😔 Ama yoktu üzülme diyemem desem de boş olmuyor çünkü insanın canı sıkılıyor ben o testten sonra asla normal yolla çocuğum olmayacağını da öğrendim gerçekten o kadar zor şeyler yaşadım ki her kontrol de farklı sağlık sorunu hangisi ile başa çıkacağımı bilemiyordum ne olursa olsun umudunu kaybetme benim tek kaybetmedigim şey umuttu. Çok zordu olmasi suan karnımda mucizemi taşıyorum seninde bir gün olacak hep inan güzel kalbinden öpüyorum ❣