Kızlar bugün 37 haftalık oldum karnımda sertlik belimde ağrı sol bacağımda kamplar başladı bebeğim kız olcak sezeryan dün doktora gittim sonuçları almak için anesteziye gönderdi cuma günü tekrar gidip doktor gün belirleyecek 38 haftayı beklemeyecek sanirim