EmirinAnnesi Kızlar 16. Haftamda kız bebek denildi şuan 21 haftalığım ayrıntılı ultrasona girdim bir baktık pipi 😅 var mı başına gelen benim biraz kafam karışık 🤔
esmer3 EmirinAnnesi arkadaşıma doğuma kadar doktoru kız dedi hep kız bebek eşyaları alındı bir doğdu erkek 😊😂 hastane doğum ücreti almadı bu yüzden 😂
incikinannesi EmirinAnnesi benim bundan önce kaybettiğim bebeğime ilk erkek dediler sonra kız dediler 22 Haftaya kadar kızım diye sevdim onu kaybettiğimde gördüm. Detaylı da gördüyseniz tamamdır Allah bağışlasın inşallah🤲🏻
lunam EmirinAnnesi bana da 18+3e kadar kız dediler ama işte başıma böyle bir şey geleceğine korktuğumdan detaylıyı bekliyorum 😁 Dün kayınvalidem anlatıyordu, yakın zamanda bi akrabasına 30.haftaya kadar kız demişler ama erkek olduğunu anlamışlar sonradan. Olabiliyor yani.
EmirinAnnesi incikinannesi evet detaylıda gördüm 2 kere baktı doktor erkek dedi hayırlısı olsun inşallah 🤲
Aysun1981 bana 16. haftada erkek dedi doktor ama bu yazıları okuyunca tedirgin oluyorum 🥺 haftaya kontrolüm var, detaylı vs planlayacağız. Herkese söyledik ama henüz sadece unisex birkaç şey aldım
2erkekannesiii 13 haftada kız dedi kendimi kıza alıştırdım 17 haftada kontrole gittim erkek çıktı inanamadım pipisinin fotosunu çekip elime verdi 21 haftada ayrıntılıya girdim kesinleşti erkek olduğu