Zeynep_233 Tam 7 haftalik oldum bugün ve bu aralar boğazım çok kuruyor bol bol suda içiyorum ama gene kuruyor boğazım normal mi ?
Semra12344 Zeynep_233 normal cnm sürekli su içme isteği oluyor içiyorsun bu sefer de lavaboya koşturuyorsun ben 4. Ayımdayım hala aynı ☺️
Mucizem_211 Zeynep_233 franjit o canım benimde öyle kuruyor bide kuru öksürük var balı süt iç sıcak olsun iyi gelir
Zeynep_233 Semra12344 2 ay girecem hiç bulantı falan olmadı normaldir değil mi zaten sık sık idrara cikiyorum