Adetime 5gun kaldı bu gün normal kaset test yaptım ve ilk idrarı damlattigim anda çıkan sonuç bu hamilelikse güzel dualarınızı alırım canlarım
Rabbim isteyen her kese nasip etsin 4ay önce kürtaj oldum o beni çok üzdü çok yoruldum stres gerginlik günlerim ağlayarak geçti bu ay ov.testi ve hayıt tohumu kapsülü kullandım düzenli zaten fol turşusu kullanıyorum öyle bir bakın varmı canlarım?adete 5gun kala çıkması normal mi?Diyorlar ki ikiz olunca böyle erken çıkması normal içime sanki doğdu olurmu ya?o kadar çok istiyorum ki:)