1cocuk1bebekannesi Kizlar ben mi panik yapıyorum. Bilmiyorum ama bebek çok az hareket ediyor neden böyle . Durtmesem hic kipirdamycak. Yan taraftan durtuyorum ondan sonra bı iki tekme atiyo tamam yine tekmesi hareketi yok. panik yapmalımıyım. Nasıl hareket ettiricem 😔
blueberyy00 1cocuk1bebekannesi bildiğim kadarıyla yeri daraldigi için normal diyorlar ama seni korktutmak istemem bende bı git görün benim bı yakınım 36 haftada haraketi baya azalmıştı doğumu başlattılar bebek yeri daralmis strese flena girmiş en azından için rahat eder
pinartonguc Bende 36 ci haftadayim doktorum 24 saatte 10dan az hareket hissedersen kanama su vs gelirse hemen gel demisti. Allah hapimizi kurtarsin insallah🙏🙏🙏
Arsear Bende 37. Haftamdayım aynı seyi bende düsünmeye basladım. Sanki eskisi gibi hareket etmiyormus gibi geliyor. Pskolojikte olabilir 😔