sibelim_1 Kızlar kım sıkca idrara cıkıyor ve bel ağrısı cekıyor ya sanki hep idrar var gibi hissediyorum 8haftalık olduk normaldir
Sibel_l3 sibelim_1 hamilelikte en sık görülen idrara fazla çıkmaktir, doğuma kadar devam eder, bel ağrısı o haftalar da normal bı sure sonra geçiyor
DamlaCrn sibelim_1 sen bide sonlara dogru gor 33 haftalık olduk gece en az 5kez kalkiyorum gunduzleri saymiyorum bile😄
sibelim_1 Happy_001 2kızım var bukadar rahatsız deyılım cnm bunda cok halsiz oluyorum mıde bulantısı karın ağrısı idrara anlamadım