Muayene nasıl acaba bugün Şevketegittim doktor sadece soru sorup tahlil istiyor ki Kendisi yoktu asistan 2 kız usg odada yok en alt katta ve 4 gün sonraya gün verdiler bol yere gittim 9 dan 1e kadar sadece tahlil onunda sonucu çıkmadı
Oglumda Zübeyde de odada ultrason vardı şimdi çok değişmiş