Umudayolculuk36 33+6 yarın 34 olacağım Allahın izni ile doktorum herşeyi yasaklamıştı kasılmam çok oluyor diye progestan ve adalat kullanıyorum çok hareketsiz kaldım ne zaman yürüyüşlere başlayabilirim doktor randevumuz 20sinde çok var merak ediyorum
nslhnyldz Umudayolculuk36 37 hafta dan sonra normal doğum zamanı deniyor artık doğarsa prematüre olmuyor diye biliyorum.
incikinannesi Umudayolculuk36 ben serklajlıyım bana doktorum ilk hedef 28. Hafta sonraki hedef 34 demişti sizde bi danışın
Cerensultan Umudayolculuk36 benim erken riskim yoktu ama 34 +6 doğum yaptım kuveze fln alınmadı normaldi hersey 36 37 haftadaya girerseniz atlatmış oluyorsunz diye biliyorum sağlıkla alın kucaginiza
Ozlem2904 Umudayolculuk36 36 hafta 9.ayin ilk haftasi henuz. Bence riske atmayin dr.unuza gorusmeden yuruyuse baslamayin
nslhnyldz Umudayolculuk36 36 haftalık 8 ayın içinde oluyorsunuz. Geç değil. 37 haftayı dolduranlar için zamanında doğum oluyor. 37-40 arası
Umudayolculuk36 incikinannesi benim de doktorum ilk hedef 32 ikincisi 34 demişti 34’ten sonra istediği zaman gelebilir dedi acaba mı dedim soracağım canım
Cerensultan Tomi Hayir kalmıyor kilosuyla alakalı bı durum belkide 2750 doğdu benim kızım 34+ kalmadı hiç bı sağlık sorunuda yaşamadım kaç kilo bebeğiniz suan
incikinannesi Tomi Hiç bi fikrim yok canm bebekten bebeğe değişiyor diye biliyorum burda okuduğum kadarıyla tecrübem yok