Arkadaşlar sabah doktorum aradı , idrar testi yaptırmıştık iki gün önce .. Sonuçlarda mikrop bulunmuş , aslında hamileliğin ilk 24 haftasına kadar çok normalmiş öyle dedi fakat ben biraz korktum 😏 Sizin sonuçlarda öyle bir şeyler çıktı mı ? Kötü bir şey olmaz değil mi ?