Baranhande canım çok normal. Ben o haftalarda kpss ye hazırlanıyordum. Sonrasinda çalışmayi bıraktım. Sonra tabi calisamadigim için de düşük aldim 😂 neyse yani demem o ki bu haftalar psikolojik olarak da çok kötü geçiyor. Ben hiç mutlu değildim. Karnim fazla çıkmadığı için insan kendini hamile gibi de hissedemiyor. Sürekli mide bulantısı durduk yere ağlamalar çok kötüydü yani. Ama sonra mide bulantılari geçti. Kilo almalar başladı. Karın davul gibi çıktı. İnan bana fiziken sonrası daha kötü. Bel ve sırt ağrıları oluşan catlaklarin görüntüsü. Gogusteki sarkmalar kaşıntılar eğilip kalkarken zorluklar geceleri uykusuz kalmak. Ha bire tuvalete çıkmak. Mide yanmaları. Yani ilerde daha çok zorluklar gelicek. Ama inan bana hiç biri beni mutsuz etmiyor. Onun içimdeki kipir kipir tekmeleri var ya herşeyi unutturuyo. Resmen mutluluktan uçuyorum. İlk haftalar eşim dahil sebepsiz herkese nefretle bakarken şimdi herkese pozitif bakıyorum. En başta da kendime olan bakışım değişti. Bu arada bulantı için prilam mucize gibi bir ilaç. Mutlaka doktoruna yazdr. Aç kalıyorsun diye de üzülme. İlerde hayvan gibi herşeyi yiyeceksin. 😂😂 Ben ilk dört ay hiç kilo alamadim. Şimdi doktorum az ye çok yiyorsun diye kızıyor🙄 akışına bırak. Sabret. Sağlıkla doğsunlar inşallah.