Kızlar Selam herkese Oğluma dün geceden beri sıpa demeye başladım 😂 Belki hatırlarsınız kovid geçiriyordum ve hareketlerini hiisetmiyorum diye de çok endişeliydim, 19+4w bu arada. Karantinam bittiği için dün doktora gittim çok şükür korktuğum gibi bir şey yok 🤗☺️ Ama dün geceden beri pıt pıt hissetmeye başladım , ya oğluşum madem hissettireceksin kendini biraz erken hissettir demi Annen üzülmesin ama yokk inatçı çıktı 💙💙