Mozarella Kızla 24.haftamdayim doktorum bir şey demedi ama annen aman kızım düz yani sırt üstü yatma diyor. Gece de belim uyuşuyor bazen düz yatıyorum karnim henüz çok gerilmediği için. Hata mı ediyorum var mi doktorundan duyan? Danışan?
kadifemsii Mozarella karnım çıkana kadar istediğim pozisyonda uyudum daha çok yüzüstü karnım çıktıktan sonra yüzüstü uyuyamadım zaten rahatsız ediyor . Sırtüstü yada sol tarafa yatıyorum
Caglaluna Mozarella genellikle sola ve sağa yatıyorum dönüp duruyorum canım. Ama bazen farketmeden sırtüstü buluyorum kendimi sonuçta uyku hali 😊 bazen bi 5 dk dinlendiriyorum belimi sırtüstü yatarak sonra tekrar yan yatıyorum. Sola doğru yatarsan bebiş daha rahat ediyormuş ve daha iyi besleniyormuş 🥰
Buseylcn Mozarella sırt üstü yatıldığı zaman bebeğe kan akışı azalıyormuş. Sağlı sollu yatmaya çalışın 😊
hilalmevsim_3467 Mozarella Geçen hafta detaylıda sırt üstü yatma artık sola veya sağa yat dedi bana doktor… Gece bi uyanıyorum kendimi sırt üstü buluyorum malesef 🤦♀️ 22+3 deyim bu arada
Serrammm Karnım erken büyüdüğü için 15.haftadan beri yan yatıyorum çoğu kaynak 20 haftadan itibaren sırt üstü yüz üstü yatılmasını önermiyor
Serrammm Hem bebişe kan akımı daha iyi olur daha iyi beslenir gün içinde de koltukta o şekilde uzanıyorum 😊
Aslylmz Haftadayım canım bende normalde yüzüstü yatan biriydim karnım cıkana kadar istemsizce yattım karnım çıktıgından beride sürekli yan yatmaya calısıyorum ama uyusukluk oldugunda belim agrıdıgında falan sırt üstü yatıyorum herhangi bi sıkıntımız yok cok sukur