Merhaba kızlar. Dün ikili testinin sonucu göstermeye gitmiştim. Pappa değeri 0.23 çıktığı için çok düşük sesi doktorum. Bir tedavi önermedi. Ultrason görüntüsü iyi dedi. Ense kalınlığı burun kemiği vs. Ama bu papp a bebeğin plesantasi ile ilgili sorun olduğunu söyledi. Bu değeri düşük olup sağlıklı gebelik yaşayan var mı? Erken doğum ve ölü doğuma sebep olabiliyormuş. Bebek yeterince beslenemiyormus. özellikle 20. Haftadan sonra sıkıntılar başlayabilir felan denildi. Endişeliyim.