Kızlar çantamı hazırladım beşli hastane çıkışı koydum üç dört tane ekstradan zıbın uzun kollu zıbın koydum aklıma takıldı, bu patikli altlar yeterli olur mu üşümez mi yavrucak bi tanesiyle, battaniyeyi falan çokça hazırladım ama yinede en sormak istedim kış bebeği sonuçta