MMmerve_ o korku hiç bitmiyor ki ben sonlardayımm hareketinin baslaması bi nebze rahatlatıyor ama simdi kahvaltı saatimiz normalde beni uyandırması lazım hareket etmeyince tribe girdim sonra neyse ki ediyor rahatlıyorım, tüm günümüz böyle geçiyor 😂 dogurunca rahatlıcaz o zamanda gidip gidip iyi mi diye bakıcaz annelik :)