DogaCanan iki elimde de uyuşma var,carpal tünel oldum.burda arkadaşlar magnezyum biraz iyi geliyor dediği için ben doktorumdan yazmasını rica ettim,31. Haftada. Kullanıyorum ama ellerime bı faydası olmadı,bebeğe gerekir diye kullanmaya devam ediyorum.