evlatkokusu0806 Günaydın hanımlar Ben tekmelerini belirgin bir şekilde hissediyordum gün içerisinde de. Dün sadece öğlen 5 defa duydum ve gece 1 de 4 defa duydum. Şimdi yine bişey hissetmiyorum napsam 22 +1deyim ilk gebelik
Ozlem2904 evlatkokusu0806 yeri henuz genis oldugu icin iceri dogru hareket ediyodur, birde 20.haftadan sonra bebeklerin uyku duzeni olusuyo uyuyoda olabilir. Eger cok endiseleniyosaniz meyve yiyin, tatlidan cikolatadan daha hizli tepki veriyolar meyveye 🤰
AdenEva evlatkokusu0806 bu haftalarda daha hareket takibi yapmaya gerek yok doktorlar da gerek duymuyor. Gayet normal 1 gün hiç hissetmeyebilirsiniz. Doktorum hareketsizlik 1 günden uzun sürerse ararsın beni demişti.
Selin12- evlatkokusu0806 benim 3.hamileligim korkmayın normal bir durum yanliz iki gün olursa doktora gidin uyuyordur çok büyük ihtimalle