Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum.Şu an 10 haftalık hamileyim ve düşük riskim çok yüksekmiş.9. Haftanın başında şiddetli kanamam oldu.acile gittim progestan hap verdi beş gün kanama durdu. 5. Gün daha şiddetli kanamam oldu ve pıhtı düşürdüm bir sürü. O gün kan verdiğimde beta hcg değerim düşmüştü. Ultrasonda bebek görünüyor ve kalbi atıyor. Böyle bir şey yaşayıp gebeliği sağlıklı devam eden var mı ?