Gizemkkonya benim de 50 gram tam sınırda çıkmıştı. 100’lük yaptırmak istemedim. İlkinde bile midem çok etkilendi çünkü. Sonradan aile hekimine sordum yaptırmamamı önerdi, dahiliye doktoruna göründüm, o da iyi ki yaptırmamışsın, bir anda o kadar şeker verilmesi hem anne hem bebek açısından iyi değil dedi. Açlık tokluk şekeri kontrolü yaptırıyorum düşük çıktı çok şükür.