MMmerve_ Nevruzece bende paron ve mınoset kullanıyorum su ıkı gundur okadae bas agrısı cekıyorumkı sebebı ne olabılır ya
Eliifkc MMmerve_ Benimde çok ağrıyo ağrıdığında fön makinesi tutuyorum alnıma 5 dakika geçiyo anında deneyin bi isterseniz işe yarıyo
MMmerve_ MaBelle ama ılk gebelıgımde hıc olmadı ya ınan bu gebelıgımde mıde bulantısı hat safhada bas agrısı aynı sekılde yanı doguma kadar boylemı surucek bılemedım
MaBelle MMmerve_ benim de öyleydi. Doktorum söylemişti. Aynı kişi olabilirsin ama her hamilelik farklı seyredermiş ☺️
K_k1905 Hayatım da ilk defa başım ağrıyor sızladığını bile bilmem ama hamileliğimi öğrendiğimden beri başım ağrıyor