Geri geldim ama bir bebeğimi daha kaybetmiş olarak ilki 19 haftalık ti düşmüştü evde suym açılmıştı bu uygulamayı kullanırken ikinciye hamileydim 22 haftalık olmistu rahim ahzi kısalığı varmış 23. Haftada erken doğum yaptım bebeğim sadece 3 saat yaşadı 5 ay önce yeni yeni topalaniyorum rabbim kimseye yadatmasin inşallah dünde bir mucize oldu ve ben yine hamile olduğumu ogrendim şu an 5+2 15. Haftada dikiş atilicakmis yaşayan varmı bana biraz akıl verin ne olur