Mikmikbuk Sizde de böyle oluyor mu? Üstüne yatsam, yatmasam da elim kolum karıncalanıyor. Gündüz birşey yok.
Yseliminannesi Mikmikbuk benimde oluyo ve kan sulandırıcı kullandığım için pıhtılaşma mı vat ilaç yetmiyor mu acaba diye doktora sordum ve magnezyum eksikliğinden olur dedi ve magnezyum veedi 5 gündür kullanıyorum ve azalma oldu gerçekten telefon bile tutamıyorum uyuşuyordu hemen ellerimm. Sizde doktorunuza danışarak magnezyum takviyesi isteyebilirsiniz 😊
Betulkayaar Mikmikbuk bendede oluyor sağ kolum , uyuşma ağrı ve şişlik var, gün içinde bişi yok gece yatağa girince başlıyor , delirecem 😵 son 2 haftadır böyle
Mikmikbuk Yseliminannesi magnezyum da olabilir diyim bi doktora geçen başım ağrıdığında ondan demişti doktor
Sblatc Mikmikbuk siz kaçıncı haftadasınız.ben 36 haftalığım bi iki haftadır bende de oluyo. Ellerimde ödem de var baya ondan mı bilmiyorum ama uyandığımda ellerim karıncalanmış oluyo ve baya şişmiş oluyo bi zaman sonra şişlikler azalıyo gibi ama yüzük parmağımdaki uyuşukluk geçmiyo nedense yarın randevum var doktoruma sorucam
Mikmikbuk Sblatc ben 16 haftam bitti işte gece uyurken uyuşuyor ellerim kollarım 😕 bi vitamin eksikliği olabilir
Zeynpnurr Mikmikbuk karpal tünel sendromu da olabilir. Odeminiz varsa ondan kaynakli olarak kan akışı yavaşlıyor. Benimde oluyordu ortopediye yonlendirdi doktorum ama hamilelikte bi tedavisi yokmus soguk uygluma yapmak ve bilek ateli kullanmak fayda ediyor. Dogumdan sonra odemler gecince uyusmada gecermis
Mikmikbuk Zeynpnurr Ben zaten normalde büyük çaydanlık falan da taşıyamıyorum, uzun süren bilek ve parmak aktivitesi yapamıyorum. Diş fırçalama, tespih çekme vs uzun sürerse parmaklarım kasılıyor. Hamilelikle beraber iyice uyuşma oldu😌